Home sweet home

Så då var terminen slut och jag fick reda på att jag inte klarat det svåraste provet. Inte långt därifrån, men ändå. Det betyder att jag måste sitta och plugga hela julen. För det var inte ett lätt prov =(
Packar kläder jag ska ha med mig till hemstaden, vilket ger mig ångest eftersom jag har ju ingen aning om vad jag kommer att vilja ha på mig om två veckor. Jobbigt värre!
Min snälla vän vill att jag sover över hos honom idag till i morgon, han säger att han ska följa mig till centralen i morgon bitti för att säga hejdå. Fast jag har en känsla av att han kommer säga att han vill fortsätta sova när det väl gäller. Känner lite utav pressen att han kommer vilja ha sex också, vilket han ännu inte fått. Ja herregud nu har vi strulat ett par ggr också, Ajjabajja mig! Uff ska jag verkligen sexa med honom, är ju inte kär i honom och tänk om jag blir det?! Det vill jag absolut inte! Tänk om han dumpar mig sen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0