Inte så bra på att blogga, men det är roligt när det går

Piuff! stress stress stress! Jobbat som en dåre på skolan förra veckan, upp sex på morgonen hemma igen 10 på kvällen, laga mat och sedan däcka. Därför har jag ej hunnit blogga som jag önskat, det som är så roligt. Och denna vecka kommer att se likadan ut.
Den lilla tid jag haft över har jag spenderat på dansen (missade tyvärr sista poledance träningen =() och lite tid med min snälla vän som tar hand om mig så. Tackar för att han finns i mitt liv i ensamma Stockholm.
Magen bara växer och växer, folk skulle kunna tro jag var Gravid, but I ain't Virgin Mary! Blir bara väl omhändertagen, dvs han göder mig med mat =) gott gott. Men den växande magen kunde fått vänta till jullovet iaf :/, får helt enkelt inte äta ihjäl mig nu över jul.
Fick en tidig julklapp av min snälla vän, hihi så gulligt! En väckarklockslampa från Philpis. Man ställer in den så att den sakta lyser mer och mer som en soluppgång. ÄLSKAR den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0