Övergiven

Så igår bestämde min kära snälla vän, att han inte vill ha kontakt med mig mer, så kan det gå. Blev ledsen, men men.
Vi har strulat 2-3 ggr, jag vet man ska inte strula med sina vänner, vi har inte haft sex iaf och det är väl det han vill. Men han vet hur det ligger till. Jag vill inte ha sex när det är något oseriöst. Han vill inte ha ett förhållande och jag är inte kär i honom.
Men anledning till att han inte vill ha kontakt med mig är att vi har bråkat ihjäl oss angående en åsikt som vi är totalt oense om. Jag är rent ut sagt förbannad gällande det. Förstår inte hur någon kan vara så gammalmodig när det kommer till kvinnor. Kan tyvärr inte förklara vad det gäller nu. Kanske längre fram.
Iaf det är väldigt tråkigt att vi inte kan umgås, får inte ens träffa han för att lämna min julklapp till honom =(
Life goes on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0