5 kg extra!!

Ok wohow där! Jag har gått upp 5kg sen jag flyttade till hufvudstaden. Hur är det möjligt?! :O
Pratade nyss med min snälla vän, och han sa att han tar på sig skulden för 2kg. Med all rätta tycker jag eftersom han alltid ska bjuda mig på mat, glass (Ben & Jerrys, vem kan motstå det?) och nu senast hade han med sig en massa choklad från flyget, big size förpackningar dessutom! Iaf jag ska hem till honom ikväll och vi ska käka mat, han är lite suuk, host host. Så jag ska trösta honom lite. Men jag sa att jag inte vill ha ngn glass because of the 5kg. Och vem ska köpa nya byxor till mig när jag inte får på mig mina? Han sa att jag borde ge min sexualitet till någon så att han kan köpa nya byxor till mig, haha jag dör! Det är ju det som är problemet, försöker ju hitta någon mr Right. Verkar ju omöjligt. Dessutom vill jag köpa mina byxor själv. Men det är mkt roligare att köpa kläder i sin strlk eller ännu roligare en strlk mindre =)
Size 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0