Bild på dem båda tillsammans... :S

Den där killen som jag fantiserar om käkar upp min hjärna, vet inte ens om jag är intresserad av han på riktigt, så typiskt! Är jag intresserad av honom eller tror jag att jag är intresserad av han för att han inte vill ha mig på riktigt? Jag skulle kunna ringa han nu och säga hej vill du knulla? Och han skulle säga javisst, ge mig 20 min så är jag hemma. Däremot om jag skulle fråga han något i stil med, hej ska vi ta en fika och snacka om ditten och datten, jag vill lära känna dig? Då skulle han absolut inte ha tid. Fasiken blir besviken... 

Skickade samma sms till 6 olika killar för att se vilka som svarade, en svarade, den ena sa nyss på fb att han inte hade fått något sms, var tvungen att checka det med honom. Men han är tydligen i tfn så han kan ej se än.. Jahapp. Han var villig iaf till det jag frågade honom om. Ska se vad jag nu kan hitta på för hyss..

Today my name is Icequeen


En vän till mig som jag börja misstänka är väldigt intresserad av mig känner ju min fantasivän, ja dem jobbar ihop och nu såg jag bild på dem tillsammans. Känns så konstigt som om jag fulade mig... men det gör jag ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0