Dumpad innan man ens hunnit träffas!

Ok, min väninna och jag vi brukar bräcka varandra i den som blir dumpad fortast. JA vi blir altid dumpade. Men den här gången tror jag hon tar priset. Hon blev ju dumpad innan dem ens hade träffats! Haha, jag dör. Undrar vad som händer mig nästa gång...?
Fattar inte grejen, hon är en underbar tjej, alltid positiv för det mesta iaf, hon ser ut som the bomb, jättevacker, snygg och söt. Hon är smart och har dessutom en guardian angel som följer henne. Seriöst hon har det.
För ett par år sedan satt jag hemma hos en utav mina närmaste vänner och jag berätta om mina killproblem som vanligt, hon skulle pick me up så hon ringde för att fråga vart min väninna bodde. Jag börjar förklara halva vägen varpå hon plötsligt måste lägga på eftersom hon var tvungen att prata med en killbekant hon inte hade träffat på ett tag. Så vi lägger på. 10 min senare så knackar hon på dörren! Hallå hur är det möjligt???!!! Jag hade inte berättat vad min kompis hette i efternamn, inte heller vilken adress, vilket nummer eller vilken våning min väninna bodde på. Hur är det möjligt?
Spooky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0