Fular jag mig ändå... eller?

Ouff! Vad har jag gjort!!?? Sov över hos min vän som är vän och kollega till min fantasivän, ja vad hände då? Självklart strulade vi, bara lite, men ändå. Shit jag ångrar mig. Man som aldrig ska ångra sig. Men jag är fasiken expert på att ångra mig saker och ting, Gör först, tänker sen, typiskt mig! Eller typiskt mig är tänker tänker tänker, gör det i vilket fall som helst och sen ångrar jag mig. Vilket är ju ännu dummare.  Jag vill ju bara att något spännande ska hända i mitt liv!

Ouff jag är ju nog lite förtjust i min fantasivän trots allt, vill inte, men är det får jag nog erkänna... :S Har jag förstört allt nu? Å andra sidan vad spelar det för roll? Mr fantasi är ju ändå inte intresserad...:/


Ps. alla killar jag skickade sms till svarade till slut, förutom en,  men han ringde istället... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0