I Sthlm kommer du hitta någon...

Hmmm, bullshit!
  • Jag flyttade till Swe hufvudstad för att vara ego, ta hand om mig själv och förverkliga mina visioner.
Nej inte för att hitta någon att dela mitt med.
Men ja som den romantiker jag är så är det väl det jag önskar mest av allt. Find mr right!
Sköter det jag måste sköta, kontakter och studier, men där i bakhuvudet när jag sitter i soffan och gör det som måste göras, får jag lust att öppna upp min famn svepa om ngn i mina armar och slingra runt mina ben kring dennes torso och kanske känna hans mjuka fuktiga läppar som suktar efter mina.
Just i denna stund när jag sitter vid köksbordet på en stol och bloggar fantiserar jag om att en "mmm ouff please touch me" man smyger upp sig bakom mig och kysser mig bakom örat, så att jag kan falla bak med huvudet och möta hans iiiii underbara läppar. Men vem? Finns en kandidat att fantisera om, men han vill ha mig för lite för att jag ens kan uttala det högt för mig själv. -Hej Mr! Wanna have kids with me? =D, -Hej Lady! Don't want no kids, men yeay let's fuck. ;)
Ibland känns det verkligen som att det står knulla mig i pannan på mig, därför har jag nu inte haft sex på 4 månader. :/
I det här livet finns det nog ingen man för mig. Kommer nog vara utan barn och man i hela mitt liv.
Mina vänner säger att man ska slappna av (alltså dem som har någon tråkmåns som dem är ihop med), att det kommer när man minst anar det...
Jag anar inte, jag anar inte, anar inte nu, inte nu och inte nu, jag anar inte nu, fan också nu anade jag...
Tacka vet jag för Klara Zimmergren hon fattar galoppen. Kollade precis på en repris på svt1 sommarpratarna "om att hitta någon". Det var en dialog med Skådespelarna Rikard Wolff och Maria Lundqvist, komikern Klara Zimmergren, ekonomiprofessorn Micael Dahlén och musikern Tina Ahlin just om att hitta någon. (visas även sön 7/11 kl:09.35) Fantastiskt att det finns så många som ändå förstår hur tråkigt det är att vara singel även om det har sina guldstunder.
Nog för denna gång, need to be ego
-KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0