Jealousy

Svartsjuka är en dålig dålig sjukdom, aj aj aj, host host, feber, illamående.
Happ och mina kära vän då som jag absolut inte är kär i, inte heller förälskad i och kommer aldrig bli. Sov över hos honom igår till idag, tjata på han hela dagen att vi skulle åka in till stan. Tog hundra år innan vi åker in. Ok. Efter 20 min får han ett medd av sin tjejpolare där det står att hon är inne i stan, som han skulle träffa vid fem var det sagt från början. Så hon kommer och möter upp honom och jag köper det jag skulle. Sen ska dem gå iväg då. Dem frågar inte om jag vill följa med eller nånting. På morgonen undrade han om vi skulle kolla på film eller nåt på kvällen, och jag sa att han kunde komma till mig för min väninna kommer och hälsar på mig ett par dagar. Och hon kommer tidigt på morgonen. Så på vägen hem skickar jag ett medd, "ska du komma sen så vi kan hyra film på det gamla vanliga sättet. Tänkte laga ngn god mat också om du inte redan ätit?" Får ett svar tillbaka. "är på bio, måste göra lite jobb sen, kan inte. Hade varit jättetrevligt. Ringer sen. Puss" My assss att han gärna hade velat komma förbi, eller vaddå, det kanske han ville då. men inte tillräckligt gärna. OCH. Jag vill också gå på bio. Hon tjejen hans kompis var jättetrevlig.
Det här gör att jag inte vill bli ihop med någon, fast jag gärna vill. Shit ska man känna sig utanför när man inte ens är ihop? Vad är felet? Nej man kan inte umgås alla tre blir så komplicerat då... Grundskolfasoner, tjejers grundskolefasoner vanligtvis.
Waaaaaaaaaaaaaah! =(

Kommentarer
Postat av: angelica

sv ååh tack! :)

jaså :) men det kommer, tro mig!

2010-11-28 @ 20:25:59
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) vad gör du idag då? :)

2010-11-29 @ 22:49:39
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0