Killar är katastrof och galna..

Helt sjukt!
Min sommarflirt som det aldrig varit mer än en sommarflirt, no sex, no nada, har tagit bort mig som vän på fb, But why? Skickade ett skämt sms till han för ett par dagar sen vilket han svarade på. Nu när jag skulle skriva till han på fb, så märkte jag att han hade tagit bort mig. Så jag ringer till han för att höra vad som hänt, han svarar och klickar mig i örat när han hör att det är jag, varpå han skickar ett sms där det står : Ring inte.
Hallå!? Vad har jag gjort liksom, svartsjuk ny flickvän eller gammal ny flickvän kanske som ligger till grund för detta? Would like to know what the fuzz's about. ?????????
Känner mig som ett stort: ??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade rätt! Kilen har fått ihop det igen med sin galet svartsjuka flickvän, kanske med all rätt oxå! HA!

2010-11-23 @ 17:49:44
URL: http://loveintheswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0