Kontrollbehov?

Min vän har en idé om att vi ska äta ute och kolla på film hos honom sen. Trevligt tycker jag =) Men jag pallar inte åka in till stan och äta där på någon favorit restaurang han har och sen åka till honom. Ska man äta i stan vill man ju klä upp sig vara lite fin etc. Då känns det lite väl dejtigt. Så ja film blir det hos honom, äta får vi klura ut när vi väl är hos honom. Skön avslappnad lördag. 

Men ja det blir fortfarande käk och film så det blir ju samma visa, bara det att då bestämmer jag delvis hur vi ska äta. Kontrollbehov? Var ute igår och mötte upp en tjej som är jättetrevlig hon var ute med sina vänner. Dem skulle vidare till Berns, men jag pallar ej gå dit, alltid smockat med folk och jag blir bara irriterad av trängseln. För fin för Berns helt enkelt. Dem åkte och dem kom tillbaka till ordinarie uteställe. Hahaha, Berns är jättebra när det inte är försent och inte så mycket folk och när man slipper stå i kö i hundra år. Man känner sig kränkt av att stå i den där kön. Som idioter står alla där. Känner du rätt person, så varsågod du är välkommen, känner du ej rätt person ja då får du stå ett tag till. Fascism. 

Iaf på vägen hem så träffade jag på min fantasivän, han var ju på det uteställe jag var på, men han gick ett par minuter innan mig. Det var utanför T-banan som jag träffade Mr Fantasi, vi sa hej. Sen blev det tunnelbanan hem och sa hejdå till Mr Fantasi och hans tjejkompisar. Ett par minuter efter kom dem ner och skulle ta samma tåg som mig =) Haha! Tjejerna gick av vid t-centralen han och jag är kvar på tåget, varpå vi börjar teasa varandra med läpparna. Nej vi kysstes inte, vi nudda inte varandras läppar. Tätt intill höll vi varandras jackor, så nära med våra anleten att man kunde känna varandras vibrationer, attraktion. Ville så gärna kyssa honom men fick inte. En hållplats efter skulle jag av, han fick en lätt blöt puss på munnen och ett smack på kinden. Sista biten hem tog jag en bild på mig själv i hatt som jag hade fått av honom, vilken han hade fått av någon annan. Bilden skickades till honom med ett godnatt. Fick jag något svar tillbaka? Nej. 




Attraction is bittersweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0