Om någon ska gifta sig rikt...

Några utav mina väninnor säger att om någon ska gifta sig rikt så är det jag, dem menar på att deras tåg har gått. Men jag undrar om jag någonsin kommer att gifta mig över huvud taget. Det roliga är att min roomie säger samma sak om sig själv, om någon ska gifta sig rikt så borde det vara hon enligt statistiken. Men då undrar jag nu när min roomie och jag har tagit upp kontakten, hur det blir statistiskt sett. Finns det chans att vi båda kan gifta oss rikt?
Hahhaha, vore underbart i så fall. =)
Get married rich or die trying

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, Vill du ha tips om film varje dag?

Då kan du gå in på min blogg :) Jag har börjat med Dagens Trailer på min blogg, det betyder att jag lägger upp en trailer varje dag. Sugen på film? Kika då :)

MVH Yasmine

2010-11-22 @ 19:45:15
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0