Pole dance

Det mest spännande som händer i mitt liv är min pole dance träning, det är sjukt grym träning och så roligt. Längtar verkligen hela veckan efter nästa träning. 

Man blir smidig, stark och på ngt vis känns det sexigt, även om man känner sig klumpig som en elefant i början så kommer det sensuella, sexiga efter bara ett par gånger. hahhaha det var min 4e gång på stången ikväll. LÄNTGAR LÄNGTAR till nästa vecka. 

Måste nog skaffa en att träna på hemma =) wow! efter nyår får det bli. kanske splittar med en utav mina roomies.

Jag kommer i alla fall kunna överraska min future husband =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att du varit singel så länge!:( men då blir de extra underbart när kärleken kommer!:) lycka till med allt!:)

2010-11-05 @ 13:44:59
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0