Sms felskickat?

Hmmm, fick ett sms skickat till mig igår, som var ganska nasty, dirty eller whatever you want to call it. Jag svarade ej på det meddelandet då jag blev lite chockad. Satt dessutom och tog ett glas vin med min pappa och blev lite rädd att han skulle se det, så jag bara la ner mobilen i väskan igen. Efter ett tag fick jag ett nytt meddelande av samma person där det står "Oops sickade visst till fel person, hehe".

Saken är den att jag faktiskt inte tror att det var felskickat, men han vet att jag ibland är lite pryd av mig, så han blev nog nervös för att jag inte svarade. Jag är inte intresserad av honom heller och det vet han om och han säger att han själv inte är intresserad av mig heller, men jag tror inte han är helt ärlig... Han är verkligen gullig och rar och jag fick en present av honom härom dan. Visst var det gulligt av honom? men poängavdrag p.g.a. the dirty message. Jag menar det är ju inte som att vi utbyter saliv.

Somehow

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, Visst är dom söta :)

2010-11-23 @ 20:14:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0