Celluliterna ska bort! Rumpan ska bli lovley!

Oh la la hot hot.
Blir träning med capoeiragruppen idag, mycket bra för rumpan =), samba på lördag även det bra för rumpan =)
Har också börjat torrborst mig varje dag, för att motverka celluliterna på rumpan =) Jag måste erkänn att jag redan sett resultat med torrborstningen, tyvärr inte så mkt som jag önskar, men jo det går!
Torrborstar mig varje kväll och masserar sedan in anticellulitolja på hela låren med fokus på baksida. Min rumpa ska bli den finaste på stranden beach 2011 =)
Tjejer bli inte avis om era killar kollar in min rumpa ;) Just do your thing! Sluta vara lata och börja ni med, hihi
Anticellulit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0