Min söta tränare

Hej svejs!
Idag var jag på capoeira-träningen och jag bara måste säga att min tränare är så söt och charmig. Men som vanligt blir jag sotis på minsta lilla. Jees, kan jag inte ge mig? Vi har inte ens dejtat, bytt nr eller pratat efter träningen om allmänna saker. Bara om saker som hör träningen till. Det var en ny tjej där idag, och jag tror dem flirtade lite och JAG går och blir sotis! Va e detta? Hallå, det var ju första gången dem träffades, hallå!
PINSAMHET nr 1) Jag kastar trånande blickar till honom och jag tror en tjej i gruppen märkte det.
PINSAMHET nr 2) Tjejen som såg mina trånande blickar efter tränaren upptäckte att han och jag bor nära varandra, så hon föreslog att jag skulle fråga honom om jag kunde åka med i hans bil. Varpå jag svarar: "Jag vågar inte". Hallå, JAG VÅGAR INTE! Vad fasiken säger jag, hur pinsam är jag inte. Väx upp!
nattinatt hattifnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0