Ååååå I need a man, now!

I need a man now and my friend needs a man to.
Jag fick nästan min 19-åring på besök till min väninna, men vi skulle på bio så jag sa att jag skulle höra av mig efteråt. Men då var jag så jäkla trött efter bion så jag bangade, men han hade fömodligen inte vågat komma ändå, kanske ska vänta tills han blir 20 eller 21. *Längtar* ;) Han är det hetaste jag någonsin sett på denna jord. Hans kropp är bara wow, hans näsa, mun ögon allt. Händerna ska vi inte tala om, please touch me now liksom! Men han har flickvän, ja alla killar är otrogna, men det är ju ingen nyhet. Visst vi har inte gjort ngt, men vaddå ni skulle sett konversationen!
Iaf vi kollade på The Town med Ben Affleck och Blake Livley, den var het, massa töntiga bankrånare som tyckte synd om sig själva av diverse anledningar. Men wow han var het och han påminner om min ungdomskärlek *ler* Och den var faktiskt stundtals romantiskt =)

Puss och god natt

 

 

P.s. Min väninna visade en bild på Ben Affleck på sin Iphone, jag nästan hånglade upp mobilen, höhö d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0