Byte

Jahapp, så var man ute igår då med väninnan från hemstaden och vi hade väldigt kul dansandes på ett latinohak.
Så fick man ett chilenskt byte hem då, väninnans kompis som hon bodde hos. Min kompis tog hans kusin som jag trodde från början skulle hooka med mig då, men så blev det ju inte. Konstigt, trodde fasiken han var intresserad av mig alltså men sen så bara vände det, jag kände det med en gång, plötsligt efter det att vi hade dansat väldigt intimt (så som man gör på latinosällen) så undrade han vart min kompis hade tagit vägen. Happ så då förstod jag. :/ Så kan det gå, men i början av kvällen försökte jag lista ut vem som var mes intressant av dem, det var svårt att klura ut. men så bra att dem gjorde jobbet åt oss genom att själva välja, eller var det min kompis som viskade något i kusinens öra?
Det lär jag aldrig få reda på! hahhahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0