Coming back

Jaha, så min vän som sa upp bekantskapen med mig någon vecka innan jul vill nu träffa mig i helgen och snacka med mig. Is he coming back? Jag vet inte ens om jag vill faktiskt. Blir bara en massa drama när vi har helt olika syn på samhället och helt olika kvinnosyn. För det första, inte vilja anställa någon för att personen är med i facket? För det andra fråga en kvinna på intervjun om hon är gravid? WTF?
Han är för sexistisk för min smak. Tål inte det så bra och jag blir arg när han har idiotiska åsikter. Visst de rör mig inte personligen men jo det rör mig som kvinna. Jag önskar honom väl i livet, men jag önskar också att han blir mer ödmjuk som människa och ändrar sin syn på viktiga samhällsfrågor.
Vi Kvinnor Måste Ställa Upp För Varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0