Drömmar

Sitter nu med mina rara väninnor och pratar om silikonbröst och killar. Spännande!
Min ena väninna ska göra dem snart och jag är så sugen att själv göra ett lyft. Min andra väninna som sitter här med oss har själv 250 g i varje bröst som vi har fått klämma och känna på, hihi!
Drömmar i alla fall, jag drömde om en future älskare som kommer ge mig många orgasmer hoppas jag, snart 30 år och har bara fått en i hela mitt liv. Jag sa till dem vad jag önskar mig i födelsedagspresent, vilket är en gudomlig älskare som kan ge mig många orgasmer. Dem kan hyra han nånstans. NEJ! Ingen jäkla dildo, vill ha en varm kropp med en ömsint själ och mjuka händer. Gärna en sån jag drömde om i natt. Han såg så len ut och vacker var han, fast jag såg aldrig ansiktet. Vi var utomlands och det var varmt och skönt, han var en aning solbränd och atletiskt byggd. ååååå så fin han var å het och jag vill ha han NU!
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0