Kontaktannons på blocket?

Ok. Jag börjar se mig om en ny lägenhet till slutet av VT2011 och glider givetvis in på blocket.
Hittar en massa annonser om killar som hyr ut del av lägenhet ENDAST Till Tjejer! Och så läser man dem här annonserna och det känns som jag läser kontaktannonser. Skummt...
Det värsta är vissa annonser som känns helt skumma. Ska jag dela en 1a med en kille då eller? Menar dem att man ska sova i deras säng också. Vad är det frågan om?

DU SOM VILL DELA EN 3AN VÄLKOMNA.RING FÖR MER INF TILL MALAR 0765579888.OBS!!!DET SKA VAR EN TEJ.
(Obs! har ändrat på tfn numret, kändes taskigt att lämna ut det)

Finnes en etta i Vällingby på 30m2 med ett rum,
separat kök och badrum som delas. Bra
kommunikationer (3 min gångväg till centrum,
busstorg och tunnelbana). 

I hyran ingår trådlöst internet, tv-avgift,
parkering och möblering (säng, garderob, TV,
tvättmaskin, micro mm).

Jag är en lugn, ordningsam och trevlig kille på 30
år. Jobbar med ungdomar och gillar träna på
fritiden. Detta är alltså en etta man ska dela på
så det kan kännas trångt ibland men med bra vilja
att kompromissa och komma överens ska det inte
vara något problem! 

Söker en ödmjuk och likasinnad person helst
student. Brukar resa till Cypern då o då, har en
bostad även där, så kan hända att du får
lägenheten för dig själv vissa perioder. 

Skriv ett mail om dig själv och vad du sysslar med
så återkommer jag. Inflyttning omgående. Endast
seriösa svar!

Kommentarer
Postat av: loveintheswe

Ok, Den 1a var en 3a, men ändå...

2011-01-19 @ 19:07:41
URL: http://loveintheswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0