Polisspan

Igår var jag på middag hos min pappa, hans arbetskamrater var där med sina fruar. Den ena har jag träffat många ggr med sin fru och ja dem är alltid trevliga =) Fast igår tyckte jag plötsligt att den ena var väldigt het. Y? 50+ liksom. Jag är helt säker på att han kollade in mig, men det kan ha varit önsketänkande också. Berättade detta för min väninna som tror att det är en för tidig 30-års kris. Kan stämma.. Haha, men drömma kan man väl få göra?
Ikväll ska det bli polisspan, en utav mina väninnor säger att det brukar hänga poliser på stället vi ska till hihi=) Hoppas mitt polisspan från sommaren 2009 är där då. Man kan ju alltid hoppas. Han var heeet!
Het på gröten

Kommentarer
Postat av: loveintheswe

Polisen från sommaren 2009 var inte där :/

2011-01-08 @ 16:14:52
URL: http://loveintheswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0