Prata ut, eller whatever

Ok, snart om ca 2 tim ska jag träffa den här vännen som sa upp bekantskapen med mig innan jul. Han vill prata ut...
Jag förstår dock inte vad det är vi ska prata ut om. Finns inget att säga. Vi har helt olika livssyn, min är mer 2011 hans är mer stenåldern. Så jag hatar inte honom, men jag ser det inte som någon bra idé. Men som den snälla själ jag är så gör jag honom en tjänst så han kan få prata ut. Det värsta är att man oftast pratar med någon man har varit tillsammans med. Vad hände med det gamla goa låta det rinna ut ur sanden? Men jovisst jag förstår. Jag känner också att jag vill prata ut med någon jag:
1) blivit dumpad av
2) Ska göra slut med
3) Känner mig kränkt av
Så det kan väl inte bero på annat än alternativ 3 i den här situationen, lets se helt enkelt senare idag.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0