Sen morgon

Igår var det polisspan, men jag tror inte jag såg en enda polis. Vad vet jag? När dem är ute och tar ett glas med sina kolleger så har dem ju inte direkt ngn uniform. Så vi satt där ett tag och snacka och tog ett glas vin tills vi gick vidare till ett latinoställe. På latinostället var det lite mindre folk men mera drag =) Vilket är väldigt positivt. Innan vi gick in på stället tog vi en var sin burgare på McDonalds, usch å fy skäms! På McDonalds såg jag ett bekant ansikte men tänkte inte mer på det och när vi senare var på väg från latinostället såg jag honom igen. han kände givetvis igen mig med och kom fram till mig och sa att han kände igen mig. Det visade sig att jag har träffat den här killen på ett annat ställe för ett par år sedan, hmm och om jag minns rätt gjorde han sina moves för att komma i kontakt med mig ;) Det slutade med att min väninna och jag gick och fikade på 24h open fik tillsammans med den här killen och hans vän. Det var jättetrevligt! Inga nummer utbyttes men det var ändå en skön stund och värt det. ent blev det och en lååååång sovmorgon =) Så hur blir den här kvällen då? Sk ut med en annan väninna ikväll, Men jag tror inte vi ommer att spana på ngn, vi brukar inte göra det är vi går ut, det brukar mest vara att ta ett glas och sen chattra chattra chattra tills vi stupar=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: okej, men du kan ju ha två olika mascaror? :)

2011-01-08 @ 18:12:40
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: loveintheswe

Ja det är sant =)

2011-01-11 @ 18:01:18
URL: http://loveintheswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0