Skönhet, femenism och... Solsidan plötsligt

Ok, utan kille i flera år. Visst dejter hit å dit, ibland dejtar man någon i flera månader, men det leder ändå inte någon vart. Ibland känner jag att jag vill ha en kille, men ibland tror jag att jag kommer att bli den där ultra-feministen utan man och barn. Jo jag kommer alltid ta hand om mitt yttre för jag älskar mig själv och jag älskar att känna mig vacker. Jag älskar även se andra ta hand om sig själva och jag älskar att se på någon som ansträngt sig lite extra för att känna sig vacker. Det är som små levande konstverk som går runt på gatorna, i stan, på caféer och på Ica. Men jag avskyr bara män som ibland kan få en att känna sig betydelselös, usch å fy! Och jag ser det runt omkring mig varje dag förtryckta kvinnor, jo även i Sverige trot eller ej. Att göra sig vacker betyder inte att man gör det för en mans skull!
I vilket fall som helst nu kommer solsidan, så jag måste skynda mig att kolla! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0