Snälla, hooka inte upp mig med någon!

Nä, det är sant sitter man hemma träffar man aldrig någon. Nej match.com eller edarling och allt vad dem heter är inte min grej. Nej jag gillar inte att hooka med någon på krogen/ute (oftast blir det bara oseriöst). Nej, jag har aldrig killar runt omkring mig i vardagen, min skola är det bara tjejer på, där jag tränar är det bara tjejer. Så vad göra?
Men jag ansträngde mig igår och följde med ut och tog en ginger ale (försöker undvika alkohol just nu, men cava/champagne/mousserande kan man ju inte vara utan) bäst att lära känna lite folk annars träffar man inte någon. Men snälla hooka mig inte med någon! Jag blir bara anti den personen då. Låt mig ha mitt eget flöde.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0