Träning träning träning

Nu är det banne mig dags att sätta igång med träningen, blir ingen poledance den här terminen dock =(  tråkigt tråkigt. Men det blir dans och capoeira iaf. Ska bli så roligt! och jag hoppas verkligen på att bli slimmad till sommaren =).                                                                                                                                                   Och det roliga är att det finns killar på capoeiran, hihi. Annars omges jag bara av tjejer dagarna i ända med allt jag gör, kompisar, dans och i skolan. Var och provtränade i tisdags och jag har bestämt mig, jag börjar i nästa vecka! =) Så kul ska det bli. Och båda tränarna är riktigt söta med tighta små rumpor
http://www.youtube.com/watch?v=tbW6ErTogio&feature=related
Jättekonstigt, kunde inte lägga in klippet på mitt inlägg, men jag la upp en länk. Gå gärna in och kika på capoeira demon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0